.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهران -چالوس يك ساعت نزديک‌‏تر شد

صديقي اعتبار اجراي اين پروژه را 3 ميلياد تومان خواند و افزود: دستور ساخت اين پروژه دو سال قبل توسط رييس جمهور صادر شده بود كه در نهايت 4 ماهه ساخته شد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا  ، مدير كل راه و ترابري استان تهران گفت: با افتتاح كامل مسير گچسر- ديزين، مسير تهران- شمال از قسمت شمال شرق و شرق يك ساعت از نظر زماني و 45 كيلومتر از لحاظ مسافتي كاهش يافت.

صديقي با بيان اين مطلب در مراسم افتتاح محور گچسر به ديزين در جمع خبر نگاران گفت: سه راهي گچسر به ديزين با 22 كيلومتر در 2 قطعه 8 و 14 كيلومتري آغاز به ساخت و در دو فرصت 50 روزه و 2 ماهه به اتمام رسيد.

وي ادامه داد: قطعه اول از كرج تا گردنه ديزين و قطعه دوم از گردنه ديزين تا ديزين ادامه يافته است.
صديقي اعتبار اجراي اين پروژه را 3 ميلياد تومان خواند و افزود: دستور ساخت اين پروژه دو سال قبل توسط رييس جمهور صادر شده بود كه در نهايت 4 ماهه ساخته شد.

وي درباره اظهار نظري در مورد آسفالت‌‏هاي استفاده شده در جاده‌‏ها گفت: آسفالتي نداريم كه كمتر از 10 سال عمر كند و آمادگي داريم تا از جاده‌‏ها نگهداري كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1387
بنظر بنده اين پروژه كار مثبتي بوده است براي اينكه بااجراي جاده22 كيلومتري مسير تهران چلوس را45 كيلومتر كوتاه كردند وجالب اينكه اين پروژه درعرض چندماه به بهره برداري رسيده است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.